loading...

گردشگری و بومگردی

بازدید : 305
دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 زمان : 14:29

0

شهرهای محل فعالیت اسنپ مارکت

اسنپ مارکت محصولات خود را به شهر‌های تهران، قم، شیراز، اصفهان، ارومیه و کرج ارسال می‌نماید.

انواع کد تخفیف اسنپ مارکت

اغلب کدهای تخفیف اسنپ مارکت به هفت دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت

کدهای تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت برای کاربرانی است که تا به اکنون خریدی انجام نداده‌اند و یا به تازگی به جمع خانواده اسنپ مارکت پیوسته‌اند. همچنین این کدهای تخفیف با نام‌های: 25 هزار تومان تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت، کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت و... شناخته می‌شوند.

کد تخفیف غیراول اسنپ مارکت

این کدهای تخفیف از لحاظ استفاده، محدودیت خاصی نداشته و همه‌ی کاربران (مشتریان جدید و قدیمی) می‌توانند از این تخفیف‌ها برخوردار شوند که کدهای تخفیفی مانند: کد تخفیف اسنپ مارکت غیره اول، کد تخفیف اسنپ مارکت بدون شرط حداقل خرید، کد تخفیف اسنپ مارکت برای همه، کد تخفیف اسنپ مارکت بدون محدودیت، کد تخفیف غیر اول اسنپ مارکت، کد تخفیف اسنپ مارکت خرید دوم و... در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

کد تخفیف ارسال رایگان اسنپ مارکت

این نوع از کدهای تخفیف تنها بر روی هزینه ارسال محصولات اعمال می‌شود.

کد تخفیف اپلیکیشن اسنپ مارکت

کدهای تخفیف با اسامی نظیر: کد تخفیف اپلیکیشن اسنپ مارکت، کد تخفیف اپلیکیشن اسنپ مارکت بدون محدودیت و... تنها در اپلیکیشن اسنپ مارکت قابل استفاده هستند.

کد تخفیف محصول / فروشگاه منتخب اسنپ مارکت

در برخی از موارد اسنپ مارکت برای گروهی از محصولات یا فروشگاه منتخب کد تخفیف ارائه می‌دهد که این کد تخفیف تنها بر روی مورد مشخص شده قابل استفاده می‌باشد. اگر بخواهیم مواردی از این تخفیف‌ها را نام ببریم می‌توان به: کد تخفیف اسنپ مارکت مایلی، کد تخفیف هایپراستار، کد تخفیف مایلی، کد تخفیف اولین خرید مایلی و... که در شبکه‌های اجتماعی مختلف موجود است، اشاره کرد.

کد اعتبار اسنپ مارکت

گاهی اوقات اسنپ مارکت کد تخفیف خود را در قالب کد اعتبار عرضه می‌کند که مبلغ کد پس از خرید به کیف پول حساب کاربری شما اضافه می‌شود و می‌توانید در خریدهای بعدی خود از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای دریافت اعتبار حتما باید خرید را به صورت کامل انجام دهید.

کد تخفیف کمپین‌های ویژه اسنپ مارکت

اسنپ مارکت در مناسبت‌های مختلف با برگزاری کمپین‌، بازی و انواع گردونه شانس به کاربران خود جوایز و کدهای تخفیف ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند در این بازه‌های زمانی از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند.

نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت

برای استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت ابتدا وارد صفحه فروشگاه اسنپ مارکت در وبسایت موپن شده و کد کوپن مورد نظر را کپی و از طریق دکمه خرید کنید وارد وبسایت اسنپ مارکت شوید. اکنون نیاز است که از طریق دکمه ورود / عضویت موجود در گوشه چپ بالای صفحه اصلی وبسایت به حساب کاربری خود بروید و درصورت نداشتن حساب کاربری ثبت نام کنید. در قدم بعدی با استفاده از گزینه ارسال به و خرید از، فروشگاه و محل دریافت را تعیین کنید. سپس محصولات دلخواه را انتخاب و به سبد خرید رفته و گزینه نهایی کردن خرید را بزنید. در سمت راست صفحه اطلاعات ارسال، زمان دریافت محصول را تعیین و در کادر کد تخفیف موجود در سمت چپ نیز کد را وارد نموده و دکمه اعمال را بزنید. پس از کسر مبلغ تخفیف، با کلیک بر دکمه پرداخت خرید خود را کامل کنید.

لازم به ذکر است که اگر کد تخفیف شما مربوط به اپلیکیشن است، تمام مراحل فوق را در اپلیکیشن اسنپ مارکت انجام دهید.

چرا کد تخفیف اسنپ مارکت اعمال نمی‌شود

اگر کد تخفیف شما دارای شرایط خاصی چون حداقل خرید، فروشگاه معین، دسته‌بندی خاص محصول، حساب کاربری مشخص (اولین خرید یا غیراول) و شهر منتخب باشد ممکن است با خطا مواجه شوید که برای رفع آن کافیست به صفحه کوپن مراجعه کرده و پس از مطالعه، با رعایت دقیق شرایط دوباره اقدام نمایید. همچنین اگر کد تخفیف شما مربوط به اولین خرید باشد و شما خریدی از قبل ثبت کرده باشید، می‌توانید با ایجاد حساب جدید از این کد تخفیف بهره‌مند شوید.

لازم به ذکر است که کدهای تخفیف اسنپ مارکت دارای بازه زمانی و سقف استفاده هستند که در صورت اتمام این محدودیت‌ها دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید؛ بنابراین برای رفع آن کافیست جدیدترین کد تخفیف اسنپ مارکت را در شبکه‌های مختلف اجتماعی جستجو کنید.

نحوه دریافت کد تخفیف اسنپ مارکت

اسنپ مارکت در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که برای دریافت کد تخفیف برای اسنپ مارکت کافیست یکی از روش‌های عضویت در خبرنامه، شبکه‌های اجتماعی، ربات تلگرام و اپلیکشین موپن را دنبال کنید که در ادامه نحوه دنبال کردن هر کدام را شرح می‌دهیم.

برای عضویت در خبرنامه اسنپ مارکت کافیست ایمیل خود را در ابتدای صفحه فروشگاه اسنپ مارکت در وبسایت موپن و در کادر "از آخرین تخفیف‌های اسنپ مارکت خبردار شوید" ثبت کنید. از این پس با انتشار هر کد تخفیف جدید، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

یکی دیگر از روش‌های دریافت کد تخفیف اسنپ مارکت عضویت در ربات تلگرامی موپن به نشانی mopon_ir_bot@ است که می‌توانید در آن با استفاده از گزینه علاقه‌مندی‌ها، اسنپ مارکت را به لیست فروشگاه‌های مورد علاقه خود اضافه کنید و هر زمان کد جدیدی از آن منتشر شد، از طریق نوتیفیکشن مطلع شوید، در صفحه ربات لیست تخفیف‌های اسنپ مارکت را مشاهده و با کلیک بر آن به کد تخفیف دسترسی داشته باشید.

همچنین موپن به منظور رفاه حال کاربران در زمینه دسترسی و آگاهی از کدهای تخفیف اپلیکیشن موبایلی در دو نسخه اندروید و IOS ارائه کرده است که در آن می‌توانید پس از ثبت نام و یا لاگین، اسنپ مارکت را به علاقه‌مندی‌های خود اضافه کرده و هر روز از کدهای تخفیف جدید مطلع شوید و در آخر از طریق شبکه‌های اجتماعی موپن نیز می‌توانید جدیدترین اخبار مربوط به کد تخفیف اسنپ مارکت را پیگیری کنید.

نکات ویژه کد تخفیف اسنپ مارکت

شاید برخی از افراد به دنبال کد تخفیف نامحدود اسنپ مارکت و یا به دنبال روشی برای هک کد تخفیف اسنپ مارکت باشند که باید یادآور شویم که کدهای تخفیف اسنپ مارکت همگی رایگان هستند و نیاز به دنبال روشی برای هک کردن آن نیست و کافیست یکی از روش‌های موجود برای اطلاع از آن‌ها را دنبال و به آسانی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. همچنین همه کدهای تخفیف اسنپ مارکت دارای بازه زمانی و یا سقف استفاده هستند و از هیچ کد تخفیفی نمی‌توانید به صورت نامحدود بهره ‌ببرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 37
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 44
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 3094
  • بازدید کلی : 1001326
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی