loading...

گردشگری و بومگردی

بازدید : 522
يکشنبه 21 دی 1399 زمان : 18:21

بهترین رستوران های اصفهان

اصفهان یکی از شهرهایی‌است که رستوران های بسیار خوبی دارد. اکثر مسافران این شهر معتقدند که اصفهان غذاهایی با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب دارد. در این لیست به معرفی بهترین رستوران های اصفهان می‌پردازیم. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید و اهل رستورانگردی هم هستید، این فهرست برای شما مناسب است. همچنین برای رزرو و اجاره اقامتگاه در اصفهان می‌توانید از طریق سایت چتراتا اقدام نمایید.

رستوران شهرزاد

اگر دنبال یک رستوران لوکس با تزیینات سنتی و اصیل هستید، رستوران شهرزاد یک انتخاب فوق‌العاده است. این رستوران قدیمی از بهترین رستوران های اصفهان است که با نقاشی‌ها و آینه کاری‌های سنتی تزیین شده است و شیشه‌های رنگی پنجره‌های آن، انعکاس زیبایی از سنت و اصالت اصفهان را به نمایش می‌گذارد. کیفیت غذای رستوران شهرزاد اصفهان مثال‌زدنی است و شلوغی همیشگی آن، تأیید کننده‌ی این کیفیت است.

در این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی و اصفهانی به همراه غذاهای فرنگی، با بهترین کیفت سرو می‌شود تا هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. اگر از غذا خوردن در فضایی مزین به نقش و نگارهای اصیل اصفهان لذت می‌برید و در عین حال خواهان یک رستوران لوکس هستید، در سفرتان به این شهر حتما سری به رستوران شهرزاد بزنید.

رستوران هتل قصر منشی

هتل قصر منشی خانه یکی از وزیر‌های دوران قاجار بوده که این روزها به‌عنوان هتل مورد استفاده قرار گرفته است. این خانه تاریخی در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۹۴ تعمیر و بازسازی شد و اعضای جدیدی به آن اضافه شد. یکی از این اعضای جدید، رستوران قصر منشی اصفهان است.

تمام آن چه که از زیبایی هنر معماری سنتی اصفهان شنیده‌اید را به صورت یکجا در این رستوران خواهید دید! رستوران قصر منشی و شهرزاد از بهترین رستوران های اصفهان هستند که به غیر از غذاهای لذیذشان، با معماری خیره‌کننده‌ای که دارند، مردم را مجذوب خودشان می‌کنند.

کافه رستوران آرک. آ

اگر دوست دارید بعد از بازدید و لذت بردن از کلیسای زیبای وانک، یک وعده خوشمزه یا نوشیدنی های تازه را در محیطی زیبا و چشم نواز نوش جان کنید، شک نکنید که آرک. آ می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. این کافه رستوران نه تنها منوی خوب و وسوسه انگیزی دارد بلکه محیط فوق العاده‌اش مخصوصا فضای بیرونش، لذت غذا خوردن و استراحت کردنتان را چند برابر می‌کند.

تنها نکته‌ای که باید هنگام رفتن به اینجا رعایت کنید این است که قبل از رفتن تماس بگیرید و جا رزرو کنید تا بتوانید بدون نگرانی از محیط و غذاها و همین طور نوشیدنی‌ها استفاده کنید.

رستوران خوان گستر

رستوران خوان گستر اصفهان یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های اصفهان است که محیطی آرام و تمیز دارد. کیفیت بالای غذاهای این رستوران زبانزد همه است. سال ۱۳۷۵ آقای احمد باقری یکی از بهترین رستورانهای سنتی اصفهان را در خیابان کلیسای وانک افتتاح کرد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این رستوران دکوراسیون داخلی آن است. نقاشی‌های زیبایی از چهره اساتید برتر همچون غلامحسین بنان، فرهنگ شریف، حبیب الله بدیعی، احمد عبادی و اصغر بهاری بر دیوارهای این مکان نصب شده است.

سالادبار این رستوران برای افرادی که گیاه‌خوارند، مناسب است. انواع غذاهای ایرانی را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید و نوش جان کنید. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۵:۳۰ برای صرف نهار و از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۳۰ برای صرف شام آماده پذیرایی از مشتریانش است. شعبه اصلی رستوران خوان گستر در شهر اصفهان، سیتی سنتر و شعبه دوم در خیابان کلیسای وانک واقع شده است.

رستوران جم نشین

از ویژگی‌های رستوران جم نشین غذاهای عالی، فضای آرام و پرسنل خون‌گرم است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی نظیر کباب و خورشت به‌چشم می‌خورد. رستوران مذکور به‌شیوه‌ی کاملاً سنتی طراحی و تزئین شده است و گردشگران می‌توانند در محیطی سنتی غذای خود را نوش جان کنند. در ضمن قیمت غذاها با توجه به کیفیت بالایی که دارند بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

این رستوران حدود ۱۸۰ نفر ظرفیت دارد و برای قرارهای دو نفره، مراسم‌های خانوادگی و قرارهای کاری مناسب به‌نظر می‌رسد. از امکانات این رستوران می‌توان به پارکینگ، دستگاه پوز، پیک رایگان و غیره اشاره کرد.

رستوران بریانی اعظم

یکی از غذاهای معروف و سنتی اصفهان بدون شک بریانی است که خودِ اصفهانی ها تعصب و علاقه زیادی به آن دارند. بنابراین اگر می خواهید کاملا با آشپزی اصفهانی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم بریان را امتحان کنید.

در سرتاسر اصفهان رستوران های مختلف مخصوص بریان وجود دارند، اما یکی از بهترین رستوران های اصفهان برای امتحان کردن این غذا، رستوران بریانی اعظم است. بریان که به اشتباه بریانی نامیده می شود غذایی چرب و گوشتی است که از گوشت چرخکرده بره یا گوسفند تهیه می شود و مثل کله پاچه، رستورانی مخصوص به خود دارد.

رستوران هرمس

مجموعه رستوران‌های هرمس شعبه اول خود را در سال ۱۳۹۰ افتتاح کرد که با استقبال گرم مردم روبه‌رو شد. اینترنت رایگان و موسیقی ضبط‌شده از امکانات این رستوران به شمار می‌رود و از منوی غذاهای آن می‌توان لازانیا، ساندویچ رست بیف، سالاد مرغ کاری، پیتزا فیلادلفیا، پیتزا مخصوص هرمس، پیتزا کاپریچیوسا، پیتزا وگی تاله، پیتزا هاوایی، پیتزا بوقلمون،‌ برگر مخصوص، چیکن برگر، ساندویچ بوقلمون دودی، چیکن پاستا، پاستا پنه، پاستا هرمس، غذاهای پرسی نظیر شیش کباب گوشت با استخوان، استیک‌ها، پیش‌غذاها، سالادها، شیک‌ها، اسموتی‌ها، دسرها، آب‌میوه‌ها، قهوه‌ها و دمنوش‌ها را سفارش داد.

گروه هرمس جهت ارتقای کیفیت محصولاتش اقدام به تولید تجهیزات قهوه با همکاری شرکت‌های بزرگ بین‌المللی کرده است. عزیزانی که علاقه‌مند به تهیه این محصولات همچون انواع فنجان قهوه، ماگ بیرون‌بر و انواع قهوه در بسته‌های اختصاصی هستند می‌توانند با مراجعه به شعبه‌ی هرمس محصول مورد نظرشان را سفارش دهند.

رستوران شب نشین

رستوران شب‌نشین اصفهان با برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و استثنایی، به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین باغ رستوران‌های این شهر شناخته می‌شود و همه روزه در فضایی شاد و صمیمی پذیرای مشتریان خود است.

این رستوران در سال ۱۳۹۰ هجری شمسی در محوطه‌ی سرسبز و خوش آب‌و‌هوایی احداث شد و با سرو غذاهای باکیفیت و خوشمزه در دو وعده ناهار و شام از مراجعه‌کنندگان پذیرایی می‌کند.

رستوران شب‌نشین حدود ۶۰۰ ظرفیت دارد و حتی افراد می‌توانند از فضای بزرگ و زیبای این رستوران برای برگزاری جشن‌ها و مراسم خود استفاده کنند. همچنین پخش موسیقی زنده فضایی دلپذیر در این رستوران به وجود می‌آورد که لذت غذاخوردن را دوچندان می‌کند.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بومی با کیفیت مطلوب توسط آشپزان ماهر طبخ می‌شود و با تزئینی شیک و زیبا در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذابی که در رستوران شب نشین وجود دارد، این است که مهمانان می‌توانند یادداشتی از خود به یادگار بگذارند.

رستوران خانه تاریخی قصر منشی

خانه تاریخی قصر منشی در گذشته محل زندگی یکی از وزرای پادشاهان قاجار بوده است.

این روزها خانه تاریخی قصر منشی کاملا مرمت شده و قسمتی از آن تبدیل به هتل شده است. در حیاط این عمارت رستورانی وجود دارد که ورود به آن برای عموم آزاد است. شما با رفتن به این رستوران هم از این اثر تاریخی دیدن کرده اید و هم توانسته اید در محیطی زیبا و چشم نواز وعده‌ی غذای خود را میل کنید. این رستوران علاوه بر ایرانی‌ها توانسته توجه بسیاری از توریست‌های خارجی را هم به خود جلب کند و یکی از بهترین رستوران های اصفهان بشود.

خانه تاریخی میناس در محله‌ی ارامنه

خانه تاریخی میناس یکی از خانه‌های قدیمی محله‌ی ارامنه است که توسط یک ارمنی خوش ذوق بازسازی شده است. این خانه یکی از جاهایی ست که حضور ارمنی‌ها در جلفا را تثبیت می‌کند. چرا که این روزها بسیاری از ارامنه در حال مهاجرت از ایران به کشورهای دیگر هستند. حالا که خانه‌ی میناس تبدیل به یک مجموعه پذیرایی شده است، می‌توانید در سفرتان به اصفهان به این رستوران بروید. میناس هم یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که خودش به تنهایی یک تفریح، یک بازدید و یک وعده غذا میل کردن است.

رستوران سنتی نقش جهان

سفره خانه سنتی نقش جهان با تلفیقی از معماری سنتی و معماری مدرن ایرانی با محیطی آرامش بخش آماده پذیرایی از مهمانانش است. این سفره خانه اوقات فراغت خوشی را همراه با موسیقی اصیل ایرانی به ارمغان آورده است و آماده پذیرایی از میهمانان صاحب ذوق می باشد.

رستوران حکیم باشی

اصفهان پر از رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی است که با طراحی جالب خود، حس جذابی از شکم‌گردی را در این شهر تاریخی به مسافران القا می‌کنند. رستوران حکیم باشی اصفهان یکی از این نوع رستوران‌های سنتی شهر است که با فضایی جذاب و کیفیت غذایی مثال‌زدنی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. شیشه‌های رنگی، تخت‌های چوبی و دیگر المان‌های سنتی در این رستوران حسی سرشار از سرزندگی را به‌وجود آورده است. اگر مشتاق نوش جان کردن یک غذای اصیل در فضایی سنتی و نوستالژیک اصفهانی هستید، حتما سری به رستوران حکیم باشی شهر بزنید.

جارچی باشی

رستوران جارچی باشی دردوره‌ی صفویه یک حمام عمومی بوده است. این روزها با حفظ ساختار اصلی و بازسازی‌هایی زیبا به سبک قدیم، تبدیل به یکی از بهترین رستوران های اصفهان شده است. دیوارها و فضای کلی رستوران جزئیات و تزئینات بسیار ظریف و زیبایی دارند. کیفیت همه‌ی غذاهای این رستوران خوب است. اما خورشت ماست اصفهانی را باید حتما در این رستوران امتحان کرد. این رستوران در کنار فضای زیبایش، موسیقی سنتی زنده نیز دارد.

رستوران گردان هتل آسمان

رستوران گردان هتل آسمان در طبقه‌ی آخر هتل و به‌صورت گردان است که تجربه‌ای به‌یادماندنی را در ذهن شما به‌جا خواهد گذاشت. انواع غذاهای مطبوع ایرانی و فرنگی با بهترین سرویس‌دهی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و مهمانان عزیز می‌توانند در کنار چشم‌انداز زیبای زاینده رود اصفهان و با نظاره آسمان پر ستاره شب غذایی خاطره‌انگیز میل کنند. اگر در سفر به اصفهان این رستوران را انتخاب کردید، سالاد بار و استیک رستوران گردان آسمان را در منوی غذایی خود فراموش نکنید. در لیست غذاهای آن کباب کوبیده مخصوص آسمان،‌ شیشلیک مخصوص آسمان، استیک مخصوص آسمان، جوجه چینی با سس تارتار، غذاهای ویژه نظیر سینی مخصوص آسمان برای ۶ نفر و سینی رویال برای چهار نفر، غذاهای دریایی مثل شنیسل میگو با سس تارتار، نوشیدنی‌ها، خوراک‌ها نظیر خوراک کباب اعیانی و خوراک کباب وزیری و تنوع زیادی از پیش‌ غذاها به‌چشم می‌خورد.

منبع : مجله چتراتا

بهترین رستوران های اصفهان

اصفهان یکی از شهرهایی‌است که رستوران های بسیار خوبی دارد. اکثر مسافران این شهر معتقدند که اصفهان غذاهایی با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب دارد. در این لیست به معرفی بهترین رستوران های اصفهان می‌پردازیم. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید و اهل رستورانگردی هم هستید، این فهرست برای شما مناسب است. همچنین برای رزرو و اجاره اقامتگاه در اصفهان می‌توانید از طریق سایت چتراتا اقدام نمایید.

رستوران شهرزاد

اگر دنبال یک رستوران لوکس با تزیینات سنتی و اصیل هستید، رستوران شهرزاد یک انتخاب فوق‌العاده است. این رستوران قدیمی از بهترین رستوران های اصفهان است که با نقاشی‌ها و آینه کاری‌های سنتی تزیین شده است و شیشه‌های رنگی پنجره‌های آن، انعکاس زیبایی از سنت و اصالت اصفهان را به نمایش می‌گذارد. کیفیت غذای رستوران شهرزاد اصفهان مثال‌زدنی است و شلوغی همیشگی آن، تأیید کننده‌ی این کیفیت است.

در این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی و اصفهانی به همراه غذاهای فرنگی، با بهترین کیفت سرو می‌شود تا هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. اگر از غذا خوردن در فضایی مزین به نقش و نگارهای اصیل اصفهان لذت می‌برید و در عین حال خواهان یک رستوران لوکس هستید، در سفرتان به این شهر حتما سری به رستوران شهرزاد بزنید.

رستوران هتل قصر منشی

هتل قصر منشی خانه یکی از وزیر‌های دوران قاجار بوده که این روزها به‌عنوان هتل مورد استفاده قرار گرفته است. این خانه تاریخی در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۹۴ تعمیر و بازسازی شد و اعضای جدیدی به آن اضافه شد. یکی از این اعضای جدید، رستوران قصر منشی اصفهان است.

تمام آن چه که از زیبایی هنر معماری سنتی اصفهان شنیده‌اید را به صورت یکجا در این رستوران خواهید دید! رستوران قصر منشی و شهرزاد از بهترین رستوران های اصفهان هستند که به غیر از غذاهای لذیذشان، با معماری خیره‌کننده‌ای که دارند، مردم را مجذوب خودشان می‌کنند.

کافه رستوران آرک. آ

اگر دوست دارید بعد از بازدید و لذت بردن از کلیسای زیبای وانک، یک وعده خوشمزه یا نوشیدنی های تازه را در محیطی زیبا و چشم نواز نوش جان کنید، شک نکنید که آرک. آ می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. این کافه رستوران نه تنها منوی خوب و وسوسه انگیزی دارد بلکه محیط فوق العاده‌اش مخصوصا فضای بیرونش، لذت غذا خوردن و استراحت کردنتان را چند برابر می‌کند.

تنها نکته‌ای که باید هنگام رفتن به اینجا رعایت کنید این است که قبل از رفتن تماس بگیرید و جا رزرو کنید تا بتوانید بدون نگرانی از محیط و غذاها و همین طور نوشیدنی‌ها استفاده کنید.

رستوران خوان گستر

رستوران خوان گستر اصفهان یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های اصفهان است که محیطی آرام و تمیز دارد. کیفیت بالای غذاهای این رستوران زبانزد همه است. سال ۱۳۷۵ آقای احمد باقری یکی از بهترین رستورانهای سنتی اصفهان را در خیابان کلیسای وانک افتتاح کرد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این رستوران دکوراسیون داخلی آن است. نقاشی‌های زیبایی از چهره اساتید برتر همچون غلامحسین بنان، فرهنگ شریف، حبیب الله بدیعی، احمد عبادی و اصغر بهاری بر دیوارهای این مکان نصب شده است.

سالادبار این رستوران برای افرادی که گیاه‌خوارند، مناسب است. انواع غذاهای ایرانی را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید و نوش جان کنید. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۵:۳۰ برای صرف نهار و از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۳۰ برای صرف شام آماده پذیرایی از مشتریانش است. شعبه اصلی رستوران خوان گستر در شهر اصفهان، سیتی سنتر و شعبه دوم در خیابان کلیسای وانک واقع شده است.

رستوران جم نشین

از ویژگی‌های رستوران جم نشین غذاهای عالی، فضای آرام و پرسنل خون‌گرم است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی نظیر کباب و خورشت به‌چشم می‌خورد. رستوران مذکور به‌شیوه‌ی کاملاً سنتی طراحی و تزئین شده است و گردشگران می‌توانند در محیطی سنتی غذای خود را نوش جان کنند. در ضمن قیمت غذاها با توجه به کیفیت بالایی که دارند بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

این رستوران حدود ۱۸۰ نفر ظرفیت دارد و برای قرارهای دو نفره، مراسم‌های خانوادگی و قرارهای کاری مناسب به‌نظر می‌رسد. از امکانات این رستوران می‌توان به پارکینگ، دستگاه پوز، پیک رایگان و غیره اشاره کرد.

رستوران بریانی اعظم

یکی از غذاهای معروف و سنتی اصفهان بدون شک بریانی است که خودِ اصفهانی ها تعصب و علاقه زیادی به آن دارند. بنابراین اگر می خواهید کاملا با آشپزی اصفهانی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم بریان را امتحان کنید.

در سرتاسر اصفهان رستوران های مختلف مخصوص بریان وجود دارند، اما یکی از بهترین رستوران های اصفهان برای امتحان کردن این غذا، رستوران بریانی اعظم است. بریان که به اشتباه بریانی نامیده می شود غذایی چرب و گوشتی است که از گوشت چرخکرده بره یا گوسفند تهیه می شود و مثل کله پاچه، رستورانی مخصوص به خود دارد.

رستوران هرمس

مجموعه رستوران‌های هرمس شعبه اول خود را در سال ۱۳۹۰ افتتاح کرد که با استقبال گرم مردم روبه‌رو شد. اینترنت رایگان و موسیقی ضبط‌شده از امکانات این رستوران به شمار می‌رود و از منوی غذاهای آن می‌توان لازانیا، ساندویچ رست بیف، سالاد مرغ کاری، پیتزا فیلادلفیا، پیتزا مخصوص هرمس، پیتزا کاپریچیوسا، پیتزا وگی تاله، پیتزا هاوایی، پیتزا بوقلمون،‌ برگر مخصوص، چیکن برگر، ساندویچ بوقلمون دودی، چیکن پاستا، پاستا پنه، پاستا هرمس، غذاهای پرسی نظیر شیش کباب گوشت با استخوان، استیک‌ها، پیش‌غذاها، سالادها، شیک‌ها، اسموتی‌ها، دسرها، آب‌میوه‌ها، قهوه‌ها و دمنوش‌ها را سفارش داد.

گروه هرمس جهت ارتقای کیفیت محصولاتش اقدام به تولید تجهیزات قهوه با همکاری شرکت‌های بزرگ بین‌المللی کرده است. عزیزانی که علاقه‌مند به تهیه این محصولات همچون انواع فنجان قهوه، ماگ بیرون‌بر و انواع قهوه در بسته‌های اختصاصی هستند می‌توانند با مراجعه به شعبه‌ی هرمس محصول مورد نظرشان را سفارش دهند.

رستوران شب نشین

رستوران شب‌نشین اصفهان با برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و استثنایی، به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین باغ رستوران‌های این شهر شناخته می‌شود و همه روزه در فضایی شاد و صمیمی پذیرای مشتریان خود است.

این رستوران در سال ۱۳۹۰ هجری شمسی در محوطه‌ی سرسبز و خوش آب‌و‌هوایی احداث شد و با سرو غذاهای باکیفیت و خوشمزه در دو وعده ناهار و شام از مراجعه‌کنندگان پذیرایی می‌کند.

رستوران شب‌نشین حدود ۶۰۰ ظرفیت دارد و حتی افراد می‌توانند از فضای بزرگ و زیبای این رستوران برای برگزاری جشن‌ها و مراسم خود استفاده کنند. همچنین پخش موسیقی زنده فضایی دلپذیر در این رستوران به وجود می‌آورد که لذت غذاخوردن را دوچندان می‌کند.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بومی با کیفیت مطلوب توسط آشپزان ماهر طبخ می‌شود و با تزئینی شیک و زیبا در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذابی که در رستوران شب نشین وجود دارد، این است که مهمانان می‌توانند یادداشتی از خود به یادگار بگذارند.

رستوران خانه تاریخی قصر منشی

خانه تاریخی قصر منشی در گذشته محل زندگی یکی از وزرای پادشاهان قاجار بوده است.

این روزها خانه تاریخی قصر منشی کاملا مرمت شده و قسمتی از آن تبدیل به هتل شده است. در حیاط این عمارت رستورانی وجود دارد که ورود به آن برای عموم آزاد است. شما با رفتن به این رستوران هم از این اثر تاریخی دیدن کرده اید و هم توانسته اید در محیطی زیبا و چشم نواز وعده‌ی غذای خود را میل کنید. این رستوران علاوه بر ایرانی‌ها توانسته توجه بسیاری از توریست‌های خارجی را هم به خود جلب کند و یکی از بهترین رستوران های اصفهان بشود.

خانه تاریخی میناس در محله‌ی ارامنه

خانه تاریخی میناس یکی از خانه‌های قدیمی محله‌ی ارامنه است که توسط یک ارمنی خوش ذوق بازسازی شده است. این خانه یکی از جاهایی ست که حضور ارمنی‌ها در جلفا را تثبیت می‌کند. چرا که این روزها بسیاری از ارامنه در حال مهاجرت از ایران به کشورهای دیگر هستند. حالا که خانه‌ی میناس تبدیل به یک مجموعه پذیرایی شده است، می‌توانید در سفرتان به اصفهان به این رستوران بروید. میناس هم یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که خودش به تنهایی یک تفریح، یک بازدید و یک وعده غذا میل کردن است.

رستوران سنتی نقش جهان

سفره خانه سنتی نقش جهان با تلفیقی از معماری سنتی و معماری مدرن ایرانی با محیطی آرامش بخش آماده پذیرایی از مهمانانش است. این سفره خانه اوقات فراغت خوشی را همراه با موسیقی اصیل ایرانی به ارمغان آورده است و آماده پذیرایی از میهمانان صاحب ذوق می باشد.

رستوران حکیم باشی

اصفهان پر از رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی است که با طراحی جالب خود، حس جذابی از شکم‌گردی را در این شهر تاریخی به مسافران القا می‌کنند. رستوران حکیم باشی اصفهان یکی از این نوع رستوران‌های سنتی شهر است که با فضایی جذاب و کیفیت غذایی مثال‌زدنی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. شیشه‌های رنگی، تخت‌های چوبی و دیگر المان‌های سنتی در این رستوران حسی سرشار از سرزندگی را به‌وجود آورده است. اگر مشتاق نوش جان کردن یک غذای اصیل در فضایی سنتی و نوستالژیک اصفهانی هستید، حتما سری به رستوران حکیم باشی شهر بزنید.

جارچی باشی

رستوران جارچی باشی دردوره‌ی صفویه یک حمام عمومی بوده است. این روزها با حفظ ساختار اصلی و بازسازی‌هایی زیبا به سبک قدیم، تبدیل به یکی از بهترین رستوران های اصفهان شده است. دیوارها و فضای کلی رستوران جزئیات و تزئینات بسیار ظریف و زیبایی دارند. کیفیت همه‌ی غذاهای این رستوران خوب است. اما خورشت ماست اصفهانی را باید حتما در این رستوران امتحان کرد. این رستوران در کنار فضای زیبایش، موسیقی سنتی زنده نیز دارد.

رستوران گردان هتل آسمان

رستوران گردان هتل آسمان در طبقه‌ی آخر هتل و به‌صورت گردان است که تجربه‌ای به‌یادماندنی را در ذهن شما به‌جا خواهد گذاشت. انواع غذاهای مطبوع ایرانی و فرنگی با بهترین سرویس‌دهی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و مهمانان عزیز می‌توانند در کنار چشم‌انداز زیبای زاینده رود اصفهان و با نظاره آسمان پر ستاره شب غذایی خاطره‌انگیز میل کنند. اگر در سفر به اصفهان این رستوران را انتخاب کردید، سالاد بار و استیک رستوران گردان آسمان را در منوی غذایی خود فراموش نکنید. در لیست غذاهای آن کباب کوبیده مخصوص آسمان،‌ شیشلیک مخصوص آسمان، استیک مخصوص آسمان، جوجه چینی با سس تارتار، غذاهای ویژه نظیر سینی مخصوص آسمان برای ۶ نفر و سینی رویال برای چهار نفر، غذاهای دریایی مثل شنیسل میگو با سس تارتار، نوشیدنی‌ها، خوراک‌ها نظیر خوراک کباب اعیانی و خوراک کباب وزیری و تنوع زیادی از پیش‌ غذاها به‌چشم می‌خورد.

منبع : مجله چتراتا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 2991
  • بازدید کلی : 1001223
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی